Zuglóban leszálltunk a vonatról, és az 1-es villamossal mentünk két megállót a Stadionokig. Ekkor 1/2 7 felé járt az idő, mégis feltűnően kevés ember volt még ekkor az Aréna környékén. Amikor 7 óra felé közeledve sem tűnt úgy, hogy kinyitnák a kapukat, elővettem a jegyeket, hogy alaposabban megnézzem, hány órakor is kezdődik az előadás?! Kiderült, hogy bizony, elnéztem, nem 7 óra, hanem 8 óra szerepelt kezdési időpontként a jegyen! Valószínűleg a Havasi Balázs koncert 7 órai kezdése zavart meg, ami a kedden átvett jegyek átvételekor maradt meg bennem. :( Szerencsére, nem volt nagyon hűvös, így gond nélkül kivártuk a kb. 1/4 8-as kapunyitást, de azért sokkal kellemesebb lett volna a kissé barátságosabb hőmérsékletű Arénában kivárni ezt az időt. A korai érkezésünk előnye volt, hogy a mosdóba is sorban állás nélkül jutottunk be... bár, mire kijöttünk onnan, már igencsak kígyózott a sor. Hamar megtaláltuk a helyünket, ahova - jobb ötlet híján :) - le is csücsültünk. Nézelődéssel és beszélgetéssel múlattuk az időt, amikor egyszer csak Verácska állt meg mellettünk! Az igazat megvallva, a nagy várakozásban én már meg is feledkeztem róla, hogy figyeljem őt, de nagyon örültem, amikor ránk köszönt. :)
Talán már 1/4 9 felé járt az idő, amikor is elkezdődött a koncert. Verácska a koncert előtt nagyon lelkes volt a tekintetben, hogy valahogy a fiúkhoz közelebbi ülőhelyekhez jusson, ezért ki is derítette, hogy a koncert elkezdése után 10 perccel át lehet ülni az üresen maradt jobb helyekre. Mi Cilivel annyira meg voltunk elégedve a helyünkkel, hogy inkább nem kockáztattuk a kellemes helyünket (még ha igencsak messze is voltunk a színpadtól) az esetleges sikertelen ülőhely-próbálkozással. A fiúk nagyon helyesek, lazák és jókedvűek voltak, s nem utolsó sorban, fantasztikusan énekeltek. Bár, a 2006-os koncertjükhöz képest több volt az összekötő szöveg, de minden szavukból kiérződött az őszinteség. Őszinte volt a köszönet, őszinte volt a dicséret - legyen szó rajongókról, a magyar nők vagy éppen a fővárosunk szépségéről, amit tegnapi érkezésüket követően volt alkalmuk megcsodálni! :)
Talán már 1/4 9 felé járt az idő, amikor is elkezdődött a koncert. Verácska a koncert előtt nagyon lelkes volt a tekintetben, hogy valahogy a fiúkhoz közelebbi ülőhelyekhez jusson, ezért ki is derítette, hogy a koncert elkezdése után 10 perccel át lehet ülni az üresen maradt jobb helyekre. Mi Cilivel annyira meg voltunk elégedve a helyünkkel, hogy inkább nem kockáztattuk a kellemes helyünket (még ha igencsak messze is voltunk a színpadtól) az esetleges sikertelen ülőhely-próbálkozással. A fiúk nagyon helyesek, lazák és jókedvűek voltak, s nem utolsó sorban, fantasztikusan énekeltek. Bár, a 2006-os koncertjükhöz képest több volt az összekötő szöveg, de minden szavukból kiérződött az őszinteség. Őszinte volt a köszönet, őszinte volt a dicséret - legyen szó rajongókról, a magyar nők vagy éppen a fővárosunk szépségéről, amit tegnapi érkezésüket követően volt alkalmuk megcsodálni! :)
IL DIVO & ORCHESTRA IN CONCERT
A világ első számú klasszikus crossover quartetje, az IL DIVO 2012 World Tour elnevezésű koncertsorozata a zenekar legújabb, Wicked Game című albumára épül, mely milliókat ejtett rabul és útjára bocsátott egy újabb klasszikus crossover szenzációt.
A zenekar világ körüli turnéja februárban indult. A fantasztikus négyes - Carlos Marin, Sebastien Izambard, David Miller and Urs Buhler – 2012-es turnéja káprázatos vizuális és zenei ötvözete a rajongók régi kedvenceinek, valamint az új album dalainak.
A Wicked Game a zenekar 5. stúdióalbuma. A címadó dalon kívül olyan óriási slágerek feldolgozása került fel a vadonatúj korongra, mint Roy Orbison „Crying” című dala, vagy Samuel Barber szerzeménye, az „Adagio For Strings”, vagy a „Time To Say Goodbye” feldolgozása.
Májusban a UK Classical Brit-díjátadón az IL DIVO vehette át a rangos „Évtized Előadója” díjat. A zenekar napjaink legsikeresebb nemzetközi csapata, mely több mint 26 millió lemezt adott el világszerte és úttörőnek számít a klasszikus crossover stílusban. Az IL DIVO eget rengető sikere vadonatúj hangzást vitt a modern zenei életbe, és megalkotott egy új, széles körben elismert zenei stílust.