Az alábbi kivonat a kék logós mobilszolgáltatótól történő új SIM kártya igénylésének kronológiáját tartalmazza. Elöljáróban annyi információt megosztok, hogy az új kártyaigénylés feltételeinek megfeleltem, és úgy gondoltam, hogy a járványhelyzetre való tekintettel + kényelmesebb és biztonságosabb + a 21. században élve akkor cselekszem jól, ha mindezt online intézem…
2021.01.02. Szombat
Készülékcsere miatt új SIM kártyát igényeltem online a Szolgáltatótól.
2021.02.02. Kedd
„Csontra” a 30. napon hívtak fel. Egyeztettük a személyi igazolvány számomat, s miután eltért a nyilvántartásban lévőtől (időközben új személyim lett), az ügyintéző átvezette a változást a rendszerükben. A kártya kiszállításával kapcsolatban kértem, hogy egy általam megadott címre küldjék ki a kártyát, mire az ügyintéző közölte, hogy csak arra a címre tudja kiküldetni a kártyát, amelyik szerepel a rendszerükben!? Megegyeztünk a 2021.02.05. pénteki napban a kiszállítást illetően, de azt sajnálattal közölte az ügyintéző, hogy időintervallumot sem tud jelezni a futár felé, merthogy erre nincs lehetőség!?
Összegzés: Kiküldik a kártyát a megbeszélt napon a rendszerben szereplő (lakás)címre. Én vegyek ki szabadságot, ha netán épp aznap dolgoznék, és várjam egész nap a futárt, aki két egymást követő napon próbálkozik a kézbesítéssel. Ha a kézbesítés sikertelenül záródik, kezdhetem elölről az ügyintézést!?
Megjegyzés: Anyukám is készülékcsere miatt igényelt új SIM kártyát. Amikor felhívták a kiszállítással kapcsolatban, a személyi igazolvány számának egyeztetése során kiderült, hogy neki sem egyezik a nyilvántartásban lévőtől, ezért őt az ügyintéző - a további ügyintézés érdekében - a személyes ügyfélszolgálatra irányította!? Mit volt mit tenni, felkereste a szolgáltatót, s ha már így alakult, akkor személyesen igényelt (volna) új SIM-kártyát, csakhogy az ügyintéző kérte tőle az új készüléket, mondván, majd ők beleteszik az új kártyát, mert annak igénylése csak így lehetséges!? Persze, hogy nem adta oda az új készület, hiszen, nem is vitte magával, miért is vitte volna?! És különben is, az új kártya aktiválása is jó esetben 24 óra, és ha mégsem?! A régi kártyát meg abban a pillanatban letiltják, amikor kilép az üzletből! Addig legyen telefonos elérhetőség nélkül?! Agyrém!
2021.02.05. Péntek
Délelőtt fél 10-kor hívott a futár, de miután nem voltam a rendszerben szereplő (lakás)címen (urambocsá’ dolgoztam), és hétfőn sem akartam a szabadságom terhére a rendszerben szereplő (lakás)címen maradni, a futár visszaadta a csomagot a Feladónak!?
2021.02.10. Szerda
Gondoltam egyet és azzal hívtam fel a szolgáltatót, hogy egy szállítási (munkahely)címet rögzítessek a rendszerben, és ismét kértem, hogy arra a címre kézbesítsék a csomagot. Az ügyintéző nyugtázta a kérésemet, bár, az igényelt kártyával kapcsolatban semmi információt nem látott!?
2021.02.12. Péntek
2021.02.05. óta semmiféle (vissza)jelzés nem érkezett a szolgáltatótól, ezért ismét érdeklődtem telefonon a kiszállítással kapcsolatban. Meglepődtem, amikor az ügyintéző tájékoztatott, hogy 2021.02.15. napra elő van jegyezve egy kiszállítás!? Az azonban már bosszúsággal töltött el, hogy a 2021.02.10. napon rögzíttetett szállítási (munkahely)címet nem látta, ezért újra megkértem annak rögzítésére!?
Összegzés: Letéve a telefont két kérdés merült fel bennem: 1. miért ennyire bonyolult egy másik szállítási cím rögzítése? 2. ha én nem hívom fel a szolgáltatót, akkor honnan tudom meg a 2021.02.15. napi kiszállítást?!
2021.02.15. Hétfő
Úgy alakult, hogy ma otthon dolgoztam, azaz a rendszerben szereplő (lakás)címen tartózkodtam egész nap, ezért kissé izgatottan vártam, miként alakul a másfél hónapja megrendelt kártya kézbesítése? Az mindenképpen bíztató volt, amikor délelőtt csomag érkezéséről szóló sms-t kaptam, ám az már inkább gyanús, hogy a kollégáim nem hívtak, hogy csomagom érkezett!? Nos, érthető, hogy egy kolléga sem hívott, ugyanis délután 5 óra körül a rendszerben szereplő (lakás)címre érkezett meg a futár a csomaggal!? Ennek a dilettáns módon intézett ügyre az tette fel a koronát, hogy a szállítólevélen nem a 2021.02.02. napon egyeztetett és a rendszerben rögzített igazolványszámom szerepelt, hanem feltehetőleg még a régi!?
Összegzés: Az én szempontomból jól alakult ez az egész SIM kártya kiszállítás, de nem röhejes a szolgáltató ügyintézési módja?! Egyáltalán, miért futárral kell kiküldetni bármit is, ami sokkal több kötöttséggel jár? „Postán maradó” csomagként például akkor menne el érte a címzett, amikor neki a legalkalmasabb!? Ez ilyen egyszerű! Ráadásul ügyfélbarátabb és költségtakarékosabb!